Medische Fitness 

Met of zonder begeleiding

  • Professionele apparatuur
  • Cardiovasculaire gezondheid
  • Spierkracht opbouwen
  • Maximaal 8 deelnemers per les
  • Professionele begeleiding
  • Voor alle niveau's van fitheid

Wij bieden medische fitness aan met- of zonder begeleiding. 


Medische fitness (met begeleiding)

Op maandag- en vrijdagochtend is er voor abonnees de mogelijkheid om onder begeleiding van één van onze gezondheidscoaches te komen sporten. Per uur zijn maximaal 8 personen tegelijk onder onze begeleiding aan het bewegen in onze sportzaal. We maken eerst samen met u een trainingsschema dat is afgestemd op uw doelstellingen. Vervolgens wordt dit schema zelfstandig uitgevoerd. Wij zijn er om vragen aan te stellen, om feedback te geven en om eventuele correcties op de uitvoering van de oefeningen voor te stellen. Ook verzorgen wij als trainers/begeleiders wel eens een gezamenlijk onderdeel gericht op balans of een spelvorm.

Kosten:

  • Voor één keer per week: €50 per maand
  • Voor twee keer per week €70 per maand

Tijden:

  • Maandag 10:00-11:00 uur
  • Vrijdag 11:00-12:00 uur

Zelfstandige medische fitness (zonder begeleiding)

Heeft u al een paar maanden onder begeleiding gesport, of heeft u al ervaring? Wij gaan er vanuit dat u dan in staat bent om ook zonder begeleiding te sporten wanner het u uitkomt. Via een portaal op onze website kunt u een tijdslot reserveren om zelfstandig te komen sporten. 

Kosten:

  • €35 per maand

Tijden:



Gratis bij de groepslessen: Leef Lang Leefstijl Programma (LLL)

Omdat wij in de eerste plaats zorgverleners zijn krijgen onze abonnees scholing op het gebied van voeding en leefstijl. Deze educatie ontvangt u via persoonlijke berichten in uw mailbox met informatie (wetenschappelijk onderbouwd), tips (direct uit te voeren) en recepten (in de praktijk getest). Ook kunnen de mails uitdagingen bevatten voor de komende week. 

Voorbeelden van onderwerpen die aanbod komen zijn vraagstukken als:
- Progressie bijhouden van trainingen: hoe doe je dat?
- Wat is de juiste verhouding tussen cardio en krachttraining?
- Intermitterend vasten: hoe pak je het aan?

Ik ben geïnteresseerd!

Laat alstublieft uw gegevens achter zodat wij contact met u op kunnen nemen voor het maken van een afspraak, inschrijven of voor meer informatie.